25/03/2019

Een enthousiast publiek werd zondag in dorpshuis De Stuw getrakteerd op een zeer geslaagd “Kaffee und Kuchen Konzert”. Het gezelschap Gooise Operette bracht onder meer operette highlights en bekende liederen uit opera’s en musicals ten gehore.

Ongetwijfeld heeft het enthousiasme van het koor, dat ook het publiek uitnodigde om met de meer bekende liederen mee te zingen, bijgedragen aan de zeer geslaagde middag. Daarnaast waren er prachtige solo-optredens van diverse koorleden die het publiek bijzonder wisten te enthousiasmeren.

Het was niet alleen zingen geblazen. Tijdens de twee pauzes werd o.a. door de koorleden koffie en thee geschonken en was er een ruime keuze aan lekkernijen.

Een leuke bijkomstigheid is dat Gooise Operette maar liefst 53 jaar geleden is opgericht door de in Hoevelaken wonende Trix Schröder, die ook bij de uitvoering aanwezig was. Zij ontmoette bij deze gelegenheid weer enkele koorleden van het eerste uur.

Kortom, dit was weer een zeer geslaagd evenement, georganiseerd door PODIUM Hoevelaken, een initiatief van Lions Club Hoevelaken om het cultureel aanbod in Hoevelaken te vergroten.