01/09/2023

Onder de titel  Dubbeltje en Doortocht organiseert Lions Club Hoevelaken op zaterdag 30 september een autotoertocht in en rond Hoevelaken over mooie wegen, door bossen, steden en polders. De 110 kilometer lange tocht kan gemaakt worden met moderne hybride auto’s, elektrische auto’s en auto’s ouder dan 25 jaar.

De opbrengst van Dubbeltje en Doortocht gaat naar een goed én groen doel uit de Hoevelakense Geefgids, ook een initiatief van Lions Club Hoevelaken (zie: www.dehoevelakensegeefgids.nl).
Een equipe, bestaande uit een chauffeur en een navigator, betaalt € 35,00 voor deelname aan de tocht en elke bijrijder € 10,00. Per gereden kilometer wordt het goede doel gesteund met een dubbeltje (€ 0,10).
Lions Club Hoevelaken streeft er naar de kosten van de toertocht - mede door middel van sponsoring - zo laag mogelijk te houden om zo veel mogelijk geld ter beschikking te kunnen stellen aan goede doelen.

Routeboek
De toertocht  start om 12.30 uur bij Big Boys Toys, Oosterinslag 5 in Hoevelaken. Na een  tussenstop bij Hedin Hilversum, waar veel fraaie en bijzondere auto’s te zien zijn, wordt de tocht om ongeveer 17.00 uur beëindigd  met een gezellig samenzijn bij van Hooft transport BV aan de Hogebrinkerweg in Hoevelaken.

Bij de start ontvangen de deelnemende equipes een routeboek met alle ins en outs en na afloop wordt er een bijzondere herinnering per deelnemende auto uitgereikt.

Opgave voor deelname aan of vragen stellen over de tocht is mogelijk via www.dubbeltjeendoortocht.nl

Wie sponsoring voor dit nieuwe initiatief van Lions Club Hoevelaken overweegt, kan  daarvoor contact opnemen met Katja Griever, telefoon (06) 172 561 21.