Onder de titel Dubbeltje en Doortocht organiseerde de Lions Club Hoevelaken op zaterdag 30 september 2023 een autotoertocht in en rond Hoevelaken over mooie wegen, door bossen, steden en polders.

De 110 kilometer lange tocht werd gemaakt worden met moderne hybride auto’s, elektrische auto’s en auto’s ouder dan 25 jaar.

Voor elke gereden kilometer gaat er 10 cent, een dubbeltje, naar het goede doel. De opbrengst van de toertocht werd gedoneerd aan IVN, die daarmee en bijenoase aan bomen nabij Basisschool de Hoeve gaat planten.

Bij de start ontvingen de deelnemende equipes een routeboek met alle ins en outs en na afloop werd er een bijzondere herinnering per deelnemende auto uitgereikt:een dubbeltje speciaal geslagen voor deze rit.

Ook in 2024 zullen we weer een Dubbeltje en doortocht gaan organiseren. Blijf op de hoogte via onze site en onze Facebookpagina.