01/12/2021

De Douwe Egberts waardepuntenactie ten behoeve van de Voedselbanken wordt voor de 10e maal door Lionsclubs Nederland georganiseerd. De waardepunten worden ingewisseld voor pakken koffie voor de voedselbanken. Vorig jaar leverde het in Nederland recordaantal van 99 miljoen punten op en zijn 204.000 pakken koffie gedoneerd aan de voedselbanken.

De Lions Club Hoevelaken doet uiteraard ook dit jaar mee met de actie. U kunt de punten tot 1 januari 2021 inleveren bij de Albert Heijn Hoevelaken of de Jumbo Hoevelaken.

Wilt u meer weten over deze actie kijk dan op Lions Douwe Egberts Waardepuntenactie.

Fight for Sight

Dit jaar kunt u ook ‘Vreemd & oud geld’ inleveren. Alle briefjes en munten in vreemde valuta zijn welkom voor de actie Fight for Sight. Het gedoneerde buitenlandse geld wordt verzilverd en Wilde Ganzen verhoogd de opbrengst met 50 procent. De opbrengst van deze inzamelactie wordt besteed aan oogoperaties in minder bedeelde landen.

Hoe wordt uw vreemd en oud geld euro's? Kijk op de website Vreemd en Oud Geld | De Actie