12 mei 2018
Brink/Wiekslag, Hoevelaken
Verkoop van asperges en toebehoren en/of genieten van een driegangen aspergediner op zaterdag 12 mei 2018

Voor het 10e jaar alweer organiseren de Lions in Hoevelaken het Hoevelaken Asperge Festival. Op zaterdag 12 mei 2018 (de dag vóór Moederdag!) worden op de Brink in het centrum van Hoevelaken weer prachtige asperges verkocht met alle mogelijke ingrediënten voor een heerlijk aspergemaal zoals boerenbeenham, eieren, krielaardappelen, aspergesaus en een bijpassende wijn. Dat kan worden aangevuld met hartige ham/kaas aspergesnacks en aspergesoep pakketten. En s’avonds wordt een bijzonder driegangen aspergemenu geserveerd in hotel/restaurant “De Klepperman” in Hoevelaken.
Voorafgaand aan 12 mei kunt u pakketten bestellen voor een aspergemaaltijd voor 4 personen. U kunt dan ook een reservering maken voor het diner in de Klepperman. Dit is mogelijk op de website www.aspergesfestival.nl.

De opbrengst van deze actie gaat dit jaar naar de Stichting AED Nijkerk/Hoevelaken voor het plaatsen van AED's in de woonkernen en naar de Scoutinggroep Hiawata voor het aanschaffen van nieuwe tenten.